Heb je zelf kennis van zaken of hebt je een medewerker in dienst met deze specifieke kennis?
Bij de SOS Salarisportal kan je de salarisadministratie én personeelsadministratie volledig zelf doen, heb je altijd en overal toegang tot je gegevens en dossiers en zijn de gebruikersvriendelijke HR-modules onbeperkt beschikbaar.
Uiteraard krijgen jouw medewerkers ook toegang tot de portal en kunnen zij zelf bijvoorbeeld hun adres wijzigen, declaraties indienen en verlof aanvragen. Wij helpen jouw om alles te implementeren, verzorgen de training en de nazorg.
Sluit na het implementatietraject ons SOS support contract af. Waarom? Omdat onze ondersteuning niet stopt na de implementatie van een nieuw software pakket!
Je kan ons dan inschakelen door vragen te stellen via ons ticketsysteem. Denk bijvoorbeeld aan vakinhoudelijke (advies)vragen en inrichtings- en gebruikersvragen. Wij kijken met je mee op afstand en lossen samen de vragen/problemen op.
Wil je dat we periodiek een check doen? Geen probleem, onze Salarisadviseur komen langs of op afstand om te kijken naar het optimale gebruik en het naleven van actuele wet- en regelgeving maar uiteraard ook voor het geven van tips en advies.